Ashley zapytał: “Zrobić ci herbatę?”. Zaparzanie herbaty przychodziło mu z trudem i wyczułam, że coś jest nie tak.

Byliśmy w sypialni, była 11 wieczorem w czwartek 24 stycznia 2008. Cały wieczór on zachowywał się bardzo dziwnie.

Powiedziałam że nie chcę herbaty, ale Ashley i tak zszedł na dół. Pomyślałam, że podążę za nim. Zobaczyłam go jak rozmawiał przez telefon i był kompletnie spanikowany. Wiedziałam, że rozmawiał ze swoim agentem, co sprawiło że moje serce zaczęło walić.

Wtedy zadzwonił mój telefon. “Czy możesz rozmawiać, Cheryl?” Obawiam się, że mam złe wieści”. To był Sundraj Sreenivasan, odpowiedzialny za prasę w mojej wytwórni Polydor. “Co to jest?” – zapytałam.

Stałam kilka kroków od Ashley’a, patrząc na niego, i czułam jak moje ciało odchodzi od zmysłów. On patrzył na mnie przejętym wzrokiem, rozmawiając wciąż przez telefon.

“Przepraszam, że to ja muszę ci to powiedzieć” – powiedział głos w mojej słuchawce – “Pojawiła się dziewczyna, która powiedziała, że uprawiała seks z Ashley’em”. Ścięło mnie.

Wciąż patrzyłam na Ashley’a i słyszałam jak pytał swojego agenta co ukaże się w mediach. W tym samym czasie ja dowiedziałam się, że o północy news będzie w internecie, a jutro rano w gazecie The Sun.

Tamta dziewczyna twierdziła, że w grudniu 2007 – w dzień gdy bokser Ricky Hatton miał walkę w Las Vegas a Ashley miał być poza domem całą noc.

Odłożyłam słuchawkę, ale on wciąż rozmawiał przez telefon. Czułam jak blednę i jak wrastam w ziemię. I wtedy zaczęłam trząść się niekontrolowanie.

“Co się dzieje?” – krzyknęłam gdy Ashley skończył rozmawiać. Spodziewałam się i chciałam tego, by powiedział: “To kłamstwo”. Ale on tego nie powiedział.

“Tak jak ci powiedziałem, to była okropna noc, upiłem się wtedy i nic nie pamiętam”. Byłam w wielkim szoku, trzęsąc się i chcąc wymiotować. Jego słowa dla mnie były potwierdzeniem, że to miało miejsce.

“Nie wierzę, że nic nie pamiętasz. To nie jest dobre. Musisz zacząć pamiętać to, co się z tobą dzieje. I to szybko” – powiedziałam.

“Mówię ci” – odpowiedział – “Byłem bardzo pijany. Chciałbym pamiętać co się stało, ale nie pamiętam. Coś się zdarzyło, ale nie wiem co”.

Czułam się okropnie. Włączyłam komputer, siedziałam sama, czekając aż ta historia pojawi się na stronie internetowej The Sun.

Ashley był na górze, w sypialni. Kłamał mi i teraz nie mógł znieść że ja czytam całą prawdę w newsach. To, co pisały o nas gazety, zszokowało mnie głęboko.

Widząc tę dziewczynę opowiadającą gazecie co się stało – to był pierwszy cios. Ona wyglądała okropnie. Ale to, co było jeszcze bardziej przerażające, to jej słowa…

Powiedziała, że Ashley był pijany i nie mógł iść wyprostowany. Że majaczył i że wymiotował podczas seksu.

Byłam totalnie zniesmaczona. W mojej głowie kłębiły się pytania. No bo jak możesz być napalony i w dodatku uprawiać seks, gdy twoja świadomość majaczy? Nigdy nie podważałam braterstwa płci. W moim przekonaniu kobiety powinny być zjednoczone. Ale teraz pytałam siebie, jak jedna kobieta mogła zrobić coś takiego drugiej.

“Powinineś to przeczytać” – krzyknęłam do Ashley’a. “Powinieneś ruszyć dupę i zajrzeć do gazet”.

